Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką plików cookies.
Język
Languages

ZWROT TOWARU

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie aż 14 dni. Nie musisz podawać żadnej przyczyny, najważniejsze żebyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie!

Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas mailowo:
--------------------------------------------
e-mail: reklamacje@floorexpert.pl
Z tytułem: Zwrot zamówienia #numer zamówienia
--------------------------------------------

o swojej decyzji, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 
Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Po otrzymaniu takiego wniosku na Twojego maila dostaniesz informację, na jaki adres odesłać zwracane zamówienie.
--------------------------------------------
DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY
--------------------------------------------

REKLAMACJA TOWARU

W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów nie działających, wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji możesz pobrać poniżej lub wyślemy go do Ciebie mailem. Możesz także złożyć reklamację podając: 
- numer faktury
- opis usterki
- datę stwierdzenia usterki 
- zdjęcia wadliwego towaru 
- adres, pod którym znajduje się reklamowany towar

REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z biurem obsługi klienta oraz przesłać na adres reklamacje@floorexpert.pl następujące dane: 
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia

REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM

W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu +48 61 0000000 lub pod adresem reklamacje@floorexpert.pl. W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 4 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.
--------------------------------------------
DRUK REKLAMACYJNY
--------------------------------------------

Proszę czekać