Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką plików cookies.
Język
Languages

1. Jaki jest termin wysyłki zamówień?

Termin wysyłki naszych zamówień to ok. 1-3 dni roboczych liczone od momentu wpłaty na konto.

2. Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Faktura VAT jest dostarczana drogą mailową do każdego zrealizowanego zamówienia. Dokument wysyłany jest na podany przez Państwa adres mailowy.

3. O której kurier dostarczy zamówienie?

Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy, to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (koniecznie z nazwą firmy). Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.

4. Czy kurier do mnie zadzwoni przed doręczeniem ?

Kurierzy bardzo często dzwonią do Klientów aby usprawnić sobie pracę i skutecznie doręczyć towar. Należy jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą towaru. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00 i w tym przedziale czasowym kurier podejmie próbę doręczenia towaru, bez poprzedzającego ją kontaktu telefonicznego. 

5. Przesyłka przyszła uszkodzona. Co mam zrobić ?

Jeżeli jest widoczne uszkodzenie opakowania zewnętrznego, należy od kuriera zażądać sporządzenia protokołu szkody na miejscu. Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia, ale zawartość opakowania jest uszkodzona, należy skontaktować się z nami pisząc na adres:

e-mail reklamacje@floorexpert.pl

6. Czy jest możliwość wyceny indywidualnej?

Jeżeli nie znaleźli Państwo poszukiwanego towaru w naszym sklepie lub posiadają zestawienie produktów od projektanta do wyceny, prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu FloorExpert lub wypełnienie formularza poniżej:

LINK DO FORMULARZA


Proszę czekać